از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۶ جانباخته کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر

  • کد خبر: ۱۵۳۰۲۳
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۶ جانباخته کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۳۵۸ مبتلای جدید به کرونا در کشور شناسایی شدند و شش بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، از دیروز تا امروز(۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۵۴ نفر از آنان بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۲۶۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، شش نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۸۶۴ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۵۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۳۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۵ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۴۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۸۳۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۳۷۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۳۸۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۵۹۲ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست و شش شهر در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۸ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->